Job 24 van 79


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker | Kruisem


Functie

Op zoek naar een allround administratieve job regio Oudenaarde - Kruisem? Administratie aankoop , contact leveranciers, administratie transport ! Job met onmiddellijke aanwerving via vast contract.

Je werkt binnen een KMO productiebedrijf met 10-tal werknemers, op het kantoor werk je met 4 bedienden.

Jouw takenpakket als administratief medewerker omvat :
  • Administratieve opvolging van de inkoop
  • Orders plaatsen naar leveranciers
  • Kwaliteitscontrole
  • Occasioneel bezoek met werkgever aan nieuwe leveranciers (onder andere Nederland, Denemarken, Hongarije)
  • Planning en regeling voor binnenkomende transporten , je ondersteunt administratief de productie en logistiek

    Alle administratie verloopt via SAP Sage.

Jouw profiel

Je hebt ervaring in een allround administratieve job of beëindigt bachelor studies in een richting zoals Office Management

Verwachte talenkennis : Vlotte communicatie in het Nederlands en Engels (leveranciers).

Je beheerst vlot MS Office
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Kopieerwerk verrichten
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

Voltijdse job , onmiddellijk vast contract
Je werkt 39 uur per week
Werkuren 8-12 uur en 12.30-16.30 , op vrijdag werk je tot 15.30 uur
Naast de 20 wettelijke vakantiedagen 6 bijkomende ADV dagen op jaarbasis
Extralegale voordelen : maaltijdcheques 8 euro per gewerkte dag
Er wordt voltijds op het bedrijf gewerkt - geen policy home work
Vrije keuze vakantie, er is geen collectief verlof

Je komt terecht bij een familiale KMO, een productiebedrijf met sterk merk en reputatie in zijn niche.
Charter duurzaam ondernemen, ISO gecertifieerd , export internationaal.


Adecco Permanent Recruitment Center werkt enkel op vacatures die jou een onmiddellijk vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.

Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.

Adecco Perm Recruitment Center - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be

Solliciteren

478 COMPETENCE CENTER W-V
+32 (0)51 66 11 20

Solliciteren